سامانه مدیریت رویدادها ، ایونتاپ

ایونتاپ چیست ؟

ایونتاپ سامانه مدیریت رویدادهاست. شما به کمک آن هم می توانید از رویدادهای جاری کشور باخبر شوید و هم رویداد خود را به کمک آن مدیریت کنید. در ایونتاپ به راحتی عضو شوید ، رویداد خود را ایجاد کرده و یک صفحه اختصاصی دریافت کنید . هزینه ها ، گزینه ها و بلیط ها را تعیین کنید و منتظر بمانید تا کاربران در رویداد شما ثبت نام کنند

در کنترل پنل خود می توانید کاربران عضو شده در رویداد را مدیریت کنید ، گزارش لحظه به لحظه از ثبت نامی ها و هزینه های واریز شده دریافت کنید ، به اعضا پیام بفرستید و با آنها تعامل داشته باشید

اگر تصمیم دارید یک تور گردشگری برگزار کنید، یا یک دوره آموزشی یا یک همایش و سمینار، جلسه کاری و حتی یک اردو، ایونتاپ می تواند در اطلاع رسانی، ثبت نام، دریافت هزینه، هماهنگی با اعضا و ارائه گزارش های مهم به شما کمک کند.

ایونتاپ محصول شرکت آرمان پردازان نوین می باشد

ایونتاپ چگونه کار می کند ؟

  • ثبت نام کنید و رویداد خود را ایجاد و اطلاعات خود را تکمیل کنید.
  • پس از تایید رویداد و اطلاعات تماس توسط کارشناسان ایونتاپ ، رویداد شما در صفحه اصلی نمایش داده می شود.
  • یک صفحه اختصاصی به رویداد شما تعلق خواهد گرفت.
  • بلیط ها و گزینه ها و هزینه های آن را تعریف کنید.
  • اگر رویداد شما رایگان است ما هم هزینه ای دریافت نمی کنیم و شما می توانید کاملا رایگان از امکانات سامانه بهره مند شوید.
  • اگر رویداد شما رایگان نیست هزینه ای معادل 4% وجه واریز شده از حساب شما کسر می گردد.
  • امکان مشاهده و دریافت گزارش افراد ثبت نامی در فایل اکسل برای شما فراهم است
  • نمودارها و گزارش های مفید در مورد افراد ثبت نامی و هزینه های واریز شده به شما ارائه خواهد شد.
  • اگر در نحوه عملکرد ایونتاپ ابهامی وجود دارد به قسمت پرسش و پاسخ مراجعه یا با ما تماس بگیرید.

صفحه اختصاصی رویداد

ایونتاپ به ازای هر رویداد یک صفحه اختصاصی در اختیار شما قرار می دهد در این صفحه اطلاعات رویداد، بلیط، گزینه ها، اطلاعات تماس، محل برگزاری رویداد، حامیان، برگزار کنندگان، تاریخ های مهم، نظرات شرکت کنندگان و اخبار و اطلاعیه ها ی شما به نمایش در می آید . شما می توانید لینک این صفحه را در هر سایت و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . اطلاعات تماس و محل های برگزاری همایش خود، شامل استان ، شهر و نقشه های دسترسی یا محل های برگزاری رویداد خود را به راحتی مدیریت کرده و در اختیار ثبت نام کنندگان قرار دهید .

گزینه های جانبی و بلیط ها

ثبت نام در هر رویداد معمولا همراه با فروش بلیط و یا ارائه یک سری گزینه های جانبی است . مثلا یرای شرکت در یک دوره آموزشی می توانید انواع ثبت نام مانند (ثبت نام برای اعضای هیات علمی ، ثبت نام برای عموم ، دریافت گواهینامه دوره و ... ) را تعریف کرده و برای هر کدام در صورت لزوم هزینه ای تعیین کنید . کاربران با مراجعه به صفحه رویداد می توانند گزینه ها و بلیط های مورد نظر را انتخاب و هزینه آن را آنلاین پرداخت نمایند .

نمودارها و گزارشات رویداد

ایونتاپ گزارش تعداد ثبت نامی ها، هزینه های واریز شده و .. را به صورت نمودارهای لحظه ای ارائه می دهد . همچنین می توانید مشخصات کاربران ثبت نام شده را مشاهده و در فرمت اکسل دریافت کنید.

اخبار و اطلاعیه های رویداد

در کنترل پنل خود می توانید بدون محدودیت اخبار و اطلاعیه های مربوط به رویداد خود را ایجاد و مدیریت کنید . بدیهی است این گزینه می تواند کانال رسمی ارتباط شما با شرکت کنندگان در رویداد باشد . امکان ارسال پیام در قالب ایمیل برای یک یا چند شرکت کننده در رویداد فراهم است. این امر به نظم و هماهنگی در برگزاری رویداد کمک زیادی خواهد کرد.

بهبود مستمر سامانه

مجموعه ما چندین سال است در زمینه برگزاری همایش های دانشگاهی فعال است. (uconf.ir) و تا کنون دانشگاههای زیادی از سامانه های ما برای برگزاری همایش های خود استفاده کرده اند. تجربیات برگزاری همایش ها و بازخوردهایی که از شما دریافت خواهیم کرد به ما در بهبود مستمر سامانه کمک خواهد کرد. پس با ما در ارتباط باشید.

پرسش های متدال


آیا ایجاد رویداد در اینوتاپ برای همه ممکن است؟

اگر شما برگزار کننده یک رویداد هستید و قصد دارید ثبت نام ها و اطلاع رسانی های خود را به کمک یک سامانه پیشرفته مدیریت کنید، ایونتاپ گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. البته رعایت قوانین سایت برای تایید و انتشار هر رویدادی الزامی است.

آیا ثبت نام در سایت فقط برای ایجاد رویداد است؟

اگر بخواهید رویداد ایجاد کنید و یا در رویداد دیگران شرکت کنید ثبت نام در ایونتاپ الزامی خواهد بود.

آیا ایونتاپ رایگان است؟

اگر رویداد شما رایگان است ایونتاپ شما نیز رایگان خواهد بود در غیر اینصورت هزینه برگزاری رویداد 4% مبالغ واریزی توسط شرکت کنندگان رویداد شما خواهد بود. البته پیگیر شرایط و تخفیف های ویژه باشید.

نحوه تسویه حساب در ایونتاپ چگونه است؟

به صورت پیش فرض و در جهت حمایت از حقوق ثبت نام کنندگان در رویداد تسویه حساب دو الی سه روز پس از انجام رویداد انجام می پذیرد. البته شرایطی هم وجود دارد که تسویه حساب قبل از آن زمان هم امکان پذیر است که لازم است برای این مورد به واحد پشتیبانی تیکت ارسال کنید و یا مستقیما تماس حاصل فرمایید.

چه رویدادهایی را می توانیم با ایونتاپ مدیریت کنیم ؟

تورهای گردشگری، سمینارها و کنفرانس ها ، اردوها، کارگاههای آموزشی ، دوره های آموزشی، جلسات کاری و ...

فرآیند تایید و انتشار یک رویداد چگونه است؟

پس از ثبت نام در سایت و تکمیل اطلاعات رویداد لازم است توسط کنترل پنل اطلاعات تماس خود (ایمیل و تلفن همراه) خود را تایید کنید. پس از آن کارشناسان با بررسی اطلاعات شما نسبت به تایید رویداد اقدام خواهند کرد. ممکن است در این فرآیند نیاز به بارگذاری مدارک خاصی مانند مجوزها و .. نیز باشد که بستگی به نوع رویداد متفاوت خواهد بود (قوانین سامانه را مطالعه نمایید.)

آیا ایونتاپ در برگزاری رویدادها نقشی دارد؟

ایونتاپ هیچگاه رویدادی برگزار نخواهد کرد و تنها سامانه ای است جهت مدیریت رویدادها. لذا قبل از ثبت نام در هر رویدادی کمیت و کیفیت آن را بررسی نمایید. اطلاعات تماس همه رویدادها در اختیار شما خواهد بود. البته ما هم سعی می کنیم رویدادها را بررسی نماییم و رعایت قوانین توسط آنها را پیگیر باشیم.